Konto użytkownika w systemie Bo5

Dołącz do tysięcy graczy, którzy w łatwy sposób zapisują się na wydarzenia, umawiają i wpisują wyniki! Korzystać z pełnych możliwości systemu ze względów bezpieczeństwa i autoryzacji, mogą tylko zalogowani użytkownicy. Pamiętaj jednak, że rejestracja i utrzymanie konta w naszym systemie jest i będzie bezpłatna! Założenie konta użytkownika umożliwia łatwe i szybkie zapisywanie się na turnieje, ligi, rezerwację kortów, czy umawianie się i wpisywanie wyników ligowych (ligi umawiane).

Zwracamy uwagę, że konto użytkownika każdy musi założyć sam, we własnym imieniu, akceptując regulamin serwisu i politykę prywatności. Udział w lidze, turnieju lub rankingu nie oznacza automatycznie, że masz konto użytkownika w naszym systemie.

Jeśli brałeś udział w wydarzeniach organizowanych w systemie Best of Five lub jesteś notowany w rankingu, który jest dostępny w naszym systemie, to znaczy, że posiadasz profil gracza, do którego przypisane są notowania oraz archiwalne wyniki w turniejach i ligach. Został on stworzony przez organizatora wydarzenia lub rankingu.

Jednak żebyś uzyskał dostęp do tego profilu (a więc np. mógł się zalogować w aplikacji mobilnej i mieć w niej dostęp do swoich wyników czy notowań oraz zapisywać się sam na wydarzenia), musisz założyć konto użytkownika (zobacz jak to zrobić).

Jeśli do tej pory nie zakładałeś konta użytkownika, to przy zakładaniu konta zwróć uwagę, aby spróbować połączyć się z istniejącym profilem – w ten sposób uzyskasz dostęp do notowań rankingowych oraz archiwum rozegranych wydarzeń. W przypadku problemów, w każdej chwili śmiało pisz do nas.

FAQ

Zapomniałem hasła

Zdarza się każdemu 🙂 Tutaj możesz je zresetować.

Nie widać wszystkich moich wyników

Po założeniu konta, powinieneś mieć w archiwum wszystkie wydarzenia, w których uczestniczyłeś, a które były prowadzone z wykorzystaniem systemu Best of Five. Jeśli jakiegoś wydarzenia brakuje, prawdopodobnie w systemie istnieje więcej niż jeden profil z Twoim imieniem i nazwiskiem. Daj nam znać mailowo, wyjaśnimy sprawę.

Nie widać mojego rankingu

Może to wynikać z kilku przyczyn:

  1. dopiero otrzymałeś licencję i zostanie ona przypisana do Twojego profilu gracza po rozegraniu pierwszego turnieju, za który otrzymasz punkty do rankingu;
  2. w systemie istnieje inny profil z Twoim imieniem, nazwiskiem i licencją, niż ten który wybrałeś podczas zakładania konta;
  3. nie jesteś już notowany (punkty rankingowe wygasły).

Jeśli to sytuacja z punktu 1 lub 2, wejdź na https://bo5.pl/profile i wypełnij formularz w sekcji „Twoje licencje”.

Mam w archiwum wydarzenia, w których nie brałem udziału

Prawdopodobnie podczas zakładania konta wybrałeś profil innego gracza o tym samym imieniu i nazwisku. Nic nie szkodzi, napisz nam skąd jesteś i które wydarzenia nie są Twoje, zrobimy co trzeba.

Nie mogę się zalogować, mimo że na pewno wpisuję poprawne hasło

Zwróć uwagę na wielkość liter w wpisywanym adresie e-mail – ma ona znaczenie. Przykładowo Tomasz@bo5.pl i tomasz@bo5.pl to dwa różne loginy.