Brak możliwości logowania / utracony dostęp

Konta użytkowników istnieją od 2013 roku, okazuje się, że nie wszyscy pamiętają z jakich danych korzystali do rejestracji konta i pojawia się problem z dostępem do serwisu 🙂
Co zrobić w takich sytuacjach?

Scenariusz 1. Zapomniałem hasła

Spróbuj zresetować hasło korzystając z formularza tutaj.
jeśli hasło nie dochodzi lub wprowadzany adres e-mail nie istnieje, przejdź do scenariusza numer 2.
Adres e-mail musi być wprowadzony dokładnie taki sam jak podczas rejestracji, uwzględniając aliasy, jeśli były używane (np. tomasz+bo5@gmail.com to inny adres niż tomasz@gmail.com).

Hasło dotarło na Twój adres e-mail, a mimo to, nie możesz się zalogować?
Musisz dokładnie zweryfikować wprowadzany login i hasło pod kątem wielkości znaków, czy dodatkowo doklejanych znaków (np. spacji czy znaków specjalnych przy kopiowaniu).

Wielkość liter w wpisywanym adresie e-mail jak i haśle – ma znaczenie.
Przykładowo Tomasz@bo5.pl i tomasz@bo5.pl to dwa różne loginy.
Tak jak haslo to nie Haslo (różna wielkość 1 litery) i hasło to nie to samo co haslo (brak ł).

Scenariusz 2. Nie znam adresu e-mail lub utraciłem do niego dostęp

W tym przypadku możliwość pomocy jest ograniczona, z prostego powodu – każdy może założyć dowolny adres e-mail i napisać, że to jednak On/Ona powinien mieć dostęp. Nie jesteśmy w stanie takich sytuacji weryfikować tylko w oparciu o komunikacje.
Jedynym sposobem weryfikacji danych personalnych jest dokonanie przelewu z rachunku bankowego. WAŻNE: To muszą być takie same dane, jak profil do którego chcesz uzyskać dostęp.
UWAGA: Niektóre opcje szybkiego przelewu nadpisują dane nadawcy, w takim przypadku weryfikacja nie będzie mogła zostać przeprowadzona.

W związku z koniecznością wykonania ręcznej weryfikacji, kwotę przelewu ustanowiliśmy na symboliczne 10 zł brutto (8.13 zł netto), wpłata nie jest zwracana w żadnym przypadku. Faktura jest wystawiana automatycznie na dane nadawcy przelewu i wysyłana na podany adres e-mail.

Numer rachunku:
Odbiorca:
Tytuł przelewu:
Kwota:
60 1140 2004 0000 3402 4314 2391
BO5
konto twoj@adres.email.pl
10.00 zł (lub więcej – patrz niżej)

UWAGA: w tytule przelewu ustaw swój aktualny adres e-mail na który udostępnimy dane do logowania! (jeśli faktura ma zostać wystawiona na firmę – dodaj NIP w tytule przelewu)

Jeśli doceniasz naszą pracę i pomoc, możesz oczywiście ustawić dowolnie większą kwotę, będzie nam miło, a dodatkowa kawa z pewnością pobudzi nas do tworzenia kolejnych funkcjonalności 🙂

Dostęp do konta zostanie wygenerowany po zaksięgowaniu wpłaty.